Χωρίς να θέλω να την πω σε κανέναν, θα αναφέρω αυτά που προσωπικά θεωρώ απαραίτητα για κάθε κοντινό ή μακρυνό ταξίδι ή βόλτα. Ξέρω ότι είναι άβολα, είναι όμως θέμα συνήθειας, αλλά υψίστης σημασίας
Το κράνος είναι αυτονόητο, απλά κάτι κινέζικα κλπ, παρότι έχουν έγκριση ECE 22.05 δεν τα θεωρώ κράνη. Αγοράστε ένα γνωστής μάρκας. Κοστίζει κάτι παραπάνω, αλλά αξίζει κάθε σεντ
Απαραίτητο επίσης είναι ένα μπουφάν με ενισχύσεις 5 σημείων. Ωμοι, αγκώνες και πλάτη. Παρότι είναι προτιμότερες απ το τίποτα, οι αφρώδεις ενισχύσεις που έχουν πολλά μπουφάν μέσα, δεν είναι επαρκείς. Με την πρώτη ευκαιρία αλλάξτε τις με aftermarket (πχ knox). Κοστίζουν λίγα (περίπου 25 ευρω αγνωνες+ωμοι και 30 η πλάτη) και κάνουν πολλά. Επίσης ακόμα και τα racing που δεν είναι το φόρτε τους η βροχή και το κρύο, μπορούν να μας κρατήσουν σχετικά στεγνούς και σχετικά ζεστους ακόμα και χωρις την θερμική επένδυση (όπως ανακάλυψα χθές
)
Επενδύστε σε ένα καλό ζευγάρι γάντια. Είναι απο τα πρώτα που βρίσκουν κάτω. Η τιμή τους φαντάζει δυσανάλογη με το μέγεθος τους, όμως αξίζουν. Γάντια νεοπρέν και MX, δεν κάνουν για άσφαλτο. Έχουν άψογη αίσθηση, όμως δεν είναι φτιαγμένα για το δρόμο
Οι μπότες είναι επίσης αναπόσπαστο κομμάτι του εξοπλισμού. Οι τουριστίκες και οι sport-touring είναι απίστευτα άνετες και προσφέρουν υψηλό επίπεδο ασφάλειας σε βασικά ευάλωτα σημεία όπως αστράγαλοι και δάκτυλα. Όπως και τα υπόλοιπα κοστίζουν αλλά αξίζουν. Πλέον μπορεί κανείς να τις βρεί σε πολύ καλές τιμές και εδώ αλλά και μέσω ιντενετ.
Προσωπικά για το κάτω μέρος προτιμώ δερμάτινο παντελόνι με όλες τις ενισχύσεις (γονατα-γοφούς), αλλά αν είναι να χρησιμοποιήσουμε τζην (είναι το καλύτερο συμβατικό ύφασμα για μηχανή καθώς είναι πολύ δυνατό), απαραίτητες θεωρώ τις επιγονατίδες. Κοστίζουν περί τα 20 με 30 ευρω και είναι απείρως χρήσιμες, αφού προστατεύουν ένα άλλο ευπαθές σημείο. Προαιρέτικο (προσωπικά δε φεύγω χωρις αυτό) το εσωτερικό παντελονάκι με ενισχύσεις
Για τη χρησιμότητα του σετ αδιάβροχων να μην πώ. Είναι γνωστή σε όλους και κοστίζουν όσο ένα ποτό
Αυτά τα ολίγα και πάντα όρθιοι να χαιρόμαστε τις μηχανές μας
Πηγή: President of
Kawasaki-Bikers Club Ride FAST but Ride SAFEΓια σένα είναι αυτό Γερμανέ...
Αχχχχχ...